Hoe om aanmerkings te hanteer

Die snaakse, pragtige en totally awesome Joy Nash wys hoe om aanmerkings en beledigings te hanteer.   Ek is 100% seker julle gaan hierna nog van haar wil sien, so haar Youtube versameling is hier.

3 responses to this post.

  1. Hmmmm… Ek het twee keer by dieselfde persoon gehoor die week dat ek so stunning sal wees as ek 15 Kg verloor… Die sad ding is ek glo haarz!

    Antwoord

  2. Die vraag is of jy vir haar wil stunning lyk, of vir iemand anders…

    Antwoord

  3. Posted by tweelingkind on Julie 15, 2009 at 1:22 nm

    Ag toggie, mense het so n obsessie oor gewig. Maar haar reaksies is puik!

    Antwoord

Lewer kommentaar

