Het jy ‘n probleem met vet vroue?

Ek hou veral van hierdie foto se vriendelike inslag.   Dit wys hoe fattitude nie aggressief is nie, eerder vriendelik om mee te begin – jy moet net nie moeilikheid soek nie.

Die foto is by  unhingedserendipity  gekry.

4 responses to this post.

  1. Posted by thestonemaidendiaries on Junie 23, 2011 at 4:33 nm

    Mense kom in baie shapes and sizes. Ek is self lekker rond.

    Antwoord

  2. Ek is ook maar lekker aangepleister 😀 En alewig op ‘n dieet! Ek is al so gatvol daarvoor. Ek wil net leef!

    Antwoord

Lewer kommentaar

